تاریخ خبر: کد خبر: 8832

لیست منتسب به «جمنا» برای انتخابات شورای شهر مشهد تکذیب شد

دیشب از یک کانال تلگرامی 20 نفره لیستی موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد منتشر شد. لیستی که با تکذیبیه‌های متعددی رو به رو شد تا پشت پرده انتشار آن خیلی زود برملا شود.

به گزارش «قاصدنیوز»، دیشب از یک کانال تلگرامی 20 نفره لیستی موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد منتشر شد. لیستی که با تکذیبیه‌های متعددی رو به رو شد تا پشت پرده انتشار آن خیلی زود برملا شود.

 

در همین راستا محمد اسماعیلی قائم مقام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نحوه ورود این جبهه به انتخابات شوراهای شهر و روستا، از عدم ورود جدی جمنا به انتخابات شوراها خبر داد.

 

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۴_۰۰-۰۵-۱۵

 

اسماعیلی متذکر شد: با توجه به اینکه جمنا کار خود را با تاخیر شروع کرده است تاکنون برنامه منسجم و هماهنگ کشوری برای انتخابات شوراها در شهرستان ها نداشته است و یک ساز و کار توام با جزئیات برای آن اندیشیده نشده است

 

وی خاطرنشان کرد: بداخلاقی سیاسی صورت گرفته توسط جریان‌های ورشکسته سیاسی و انتشار لیست با نام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاری مذموم است.

 

همچنین آقایان سهیلی، منصوریان و فرهمندی در نامه‌ای از لیست جعلی منتسب به "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" اعلام برائت کردند.

 

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۴_۰۹-۰۸-۳۸ (2)

 

مصطفی شریف نیز که نامش در این لیست قید شده بود در کانال تلگرامی خود نوشت: 

امروز متوجه شدم لیستی از کاندیدهای شورای شهر توسط "جمنا" منتشر شده است . اول اینکه قصد حضور در هیچ ائتلاف سیاسی و رسمی را ندارم، دوم به قرار گرفتن نامم در کنار نام برخی از کاندیداهای شورای شهر که به لحاظ "گفتمان" تفاوت های جدی با هم داریم، اعتراض دارم.

وی همچنین نوشت: من فورا این مسئله را پیگیری کردم و مراتب اعتراض خود را به گوش افراد ذیربط رساندم اما مسئولین این لیست در پاسخ به بنده گفتند این "ائتلاف" نیست و جمنا پس از بررسی کاندیداهای موجود در عرصه انتخابات شورای شهر مشهد ، تصمیم گرفته از این افراد "حمایت" کند و برای حمایت هم نیاز به دریافت تایید یا موافقت شما نداریم!

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون