تاریخ خبر: کد خبر: 139

رسانه‌ها باید مدیریت شهری را در رفع مشکل حاشیه نشینی شهر مشهد همراهی کنند

مهدی رضوی‌کیا، مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد در این دیدار اظهار کرد: کسی نمی‌گوید شهرداری مجموعه‌ای بی‌عیب است، به همین دلیل انتظار داریم مدیران رسانه‌ها مطالبه گری و دغدغه‌مندی را در بین شهروندان ایجاد کنند.

رسانه‌ها باید مدیریت شهری را در رفع مشکل حاشیه نشینی شهر مشهد همراهی کنند

به گزارش قاصدنیوز به نقل خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مدیر روابط عمومی و مسئولان و کارشناسان اداره رسانه شهرداری مشهد مقدس ظهر امروز از خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی بازدید کردند.

 

مهدی رضوی‌کیا، مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد در این دیدار اظهار کرد: کسی نمی‌گوید شهرداری مجموعه‌ای بی‌عیب است، به همین دلیل انتظار داریم مدیران رسانه‌ها مطالبه گری و دغدغه‌مندی را در بین شهروندان ایجاد کنند.

 

وی وجود مضجع منور رضوی را یک مزیت عمده برای این کلانشهر خواند و گفت: وجود بیش از یک میلیون حاشیه‌نشین در اطراف شهر مشهد زیبنده و در شان این کلانشهر مذهبی نیست و رسانه‌ها باید مدیریت شهری را در رفع این مشکل همراهی کنند.

 

رضوی‌کیا بر ضرورت بهره‌مندی و برخورداری شهروندان از اطلاعات به روز و عینی تاکید کرد و گفت: هر چه اطلاعات شهروندان به روزترباشد و مردم بیشتر در خصوص مسائل مختلف اقناع شوند، بیشتر در اداره شهر به مدیریت شهری کمک می‌کنند و در واقع کمک شهروندان به مدیریت شهری در اداره شهر کمک به خود آنها است.

وی اولویت روابط عمومی شهرداری را ارتباط موثر و فراگیر با رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری‌ها عنوان کرد و گفت: شهرداری ابرسازمانی است که از ابتدای تولد افراد تا زمان وفات، با مردم در ارتباط نزدیک است و شهروندان نیز برای بسیاری از امور با این سازمان ارتباط می‌گیرند.

 

مدیر روابط عمومی وبین‌الملل شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: سازمانی که این همه تنوع خدمات دارد و تعداد مخاطبان آن به وسعت شهر است، طبیعتاً با ناراضایتی‌هایی هم از سوی مردم مواجه می‌شود.

 

وی بیان کرد: شهردار مشهد معتقد به نقد صادقانه و آگاهانه است، زیرا اگر نقد نباشد دیکتاتوری پیش می‌آید، به همین دلیل نقد منحصر به فضای خاصی نیست و روابط عمومی باید به گونه ای عمل کند که تبدیل به روابط خصوصی نشود.

 

مدیر روابط عمومی وبین‌الملل شهرداری مشهدخاطر نشان کرد: از نظر شهرداری، شاخص عملکرد روابط عمومی موفق رضایت‌مندی مردم است و این امر نیزجزدر تعامل با رسانه‌ها و اربابان جراید محقق نمی‌شود.

 

رضوی‌کیا با بیان اینکه شهر مشهد سالانه پذیرای حضور 25 میلیون زائر و مسافر است اظهار کرد: ارائه خدمات بیشتر و فراهم آوردن امکانات برای این کلانشهر در جلب رضایت‌مندی همه هموطنانمان موثر است.

 

وی افزود: شهر مشهد نیازمند توسعه متوازن و سریع است و باید همه مسائل این کلانشهر را در بعد ملی مورد بررسی قرار داد و این امر محقق نمی‌شود جز اینکه رسانه‌های استان و شهر مشهد عزم اطلاع‌رسانی مسائل مرتبط با این کلانشهر را در ابعاد وسیع داشته باشند و آن را در اذهان مردم مطرح و اهمیت آن‌ها را بیان کنند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون