به گزارش«قاصدنیوز»، چندی پیش نمایشگاهی با عنوان « سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی ازدواج با رویکرد استفاده از کالای ایرانی؛ تحقق اقتصاد مقاومتی» در محل نمایشگاه بین المللی مشهدمقدس برگزار شد.
این نمایشگاه که توسط شخصی پیمانکار در قالب یک شرکت خصوصی تدارک دیده و اجرا شده بود و تبلیغات آن با آرم رسمی شرکت نمایشگاههای بین المللی شهرداری در سطح شهر مشهد اکران گردید، بر خلاف نام آن، به محلی برای عرضه کالای خارجی تبدیل شد.
جالب توجه آنجاست که دبیر این نمایشگاه در گفتوگو با ایسنا گفته بود:
در این نمایشگاه حدود 80 درصد از کالاها ایرانی هستند و این نمایشگاه سعی دارد تا خرید کالای ایرانی را در راستای شعار سال ترویج دهد.
وی اضافه کرد: نمایشگاه سنت نبوی ازدواج شامل بخش ملزومات ازدواج و شرکتهای فعال در زمینههای پذیرایی، تشریفات خدمات مرتبط با ازدواج و بخش جهیزیه در محل نمایشگاه بینالمللی مشهد برگزار میشود.دبیر این نمایشگاه گفت: مهمترین هدف این نمایشگاه ترغیب جوانان به سنت حسنه و ازدواج به هنگام است.
ضروری است مسئولان نمایشگاه بین المللی مشهد پاسخگو باشند که با چه مجوزی اجازه سوء استفاده از نام کالای ایرانی و شعارسال رهبر معظم انقلاب را به یک شرکت خصوصی داده است که علاوه بر نارضایتی مردم، موجبات بد بین شدن آنان نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری مشهد گردد.
در ادامه برخی از پیامهای اعتراضی پُرتعداد که در شبکه های ارتباطی منتشر شده و ارسال کننده آن نیز مشخص است را مشاهده می کنید:
قاصدنیوز محتوای تک تک این مطالب را تایید نمی کند اما با مشاهده موج انتقادات طبیعتا متوجه مسئله خواهیم شد.
http://www.ghasednoor.ir/fa/tiny/news-8307
ارسال نظر