به گزارش قاصدنیوز، مجید طهوریان عسکری اظهار داشت: در راستای بالابردن سطح سواد رسانهای شهروندان در مواجهه با چالشها و معضلات، فواید و آسیبهای رسانههای نوین و بازیهای رایانهای، با تعامل و همکاری فیمابین این فرهنگسرا و شرکت قطار شهری مشهد و شرکت تبلیغات محیطی پرند، نخستین سری از بنرهای تبلیغاتی موضوعی در قالب ارائه پیام بهصورت گرافیکی در ایستگاه هفت تیرِ خط یک قطار شهری مشهد در مسیر حرکت زیرگذر وکیل آباد به غدیر اکران شد.
مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران عامل دو شرکت برای همکاری و همراهی با این فرهنگسرا، از دیگر رسانهها و شرکتهای تبلیغاتی فعال در سطح شهر مشهد نیز خواست تا با همدلی و همافزایی توانهای همدیگر در راستای رفع دغدغههای مختلف فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری بهویژه امسال که با نام فرهنگ مزین شده است اقدامات جدی و فراگیرتری انجام دهند.
طهوریان عسکری افزود: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم شعارها و پیامهایی را از طریق رسانههای تصویری و مکتوب سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی موجود، در راستای حساسسازی و آگاهی بخشی به شهروندان محترم در راستای ماموریت فرهنگسرا اکران کنیم.
http://www.ghasednoor.ir/fa/tiny/news-1147
ارسال نظر