به گزارش قاصدنیوز، رئیس جمهور در حالی هشتمین سفراستانی خود را به خراسان رضوی به اتمام رساند که برخی رسانه های نزدیک به جریان موسوم به اصلاحات با پیش بینی استقبال سرد از روحانی، عامل آن را تبلیغات محدود پیرامون این سفر دانستند.
در همین راستا یک منبع آگاه در مصاحبه با قاصدنیوز از اکران بیش از 200 رولاپ شهری یعنی نیمی از ظرفیت تبلیغی شهر با موضوع تبلیغ برنامه سخنرانی حرم رضوی رئیس جمهور و پیام های خوش آمدگویی خبر داد.
وی افزود:از آنجایی که این سفر همزمان با دهه کرامت صورت گرفت، بنرهای مناسبتی ولادت امام رضا(ع) که تنها سه روز از اکران آن گذشته بود جمع آوری و این بنرها نصب گردید.
قابل ذکر است علاوه بر دویست رولاپ شهری، صدها پرده آویز، بیلبرد شهری، تلویزیون های شهری و سازه، صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در بش ها و قالب های مختلف به تبلیغ بی سابقه برای مراسم استقبال و سخنرانی رئیس جمهور پرداخت.
همچنین پیامک هایی از سوی استانداری، آستان قدس، آموزش و پرورش خراسان رضوی و... برای دعوت از مردم جهت حضور در مراسم استقبال و سخنرانی ارسال شده بود.
http://www.ghasednoor.ir/fa/tiny/news-1769
ارسال نظر